Give away!

3/01/2013

Give away!

1. marts! Officielt forår - længe ventet synes jeg. Så ja - nu vil jeg også dele gaver ud... Det er jo stangpopulært i blogland :) I min første give away kan man vinde den her fine krave på billedet herunder.

Den er i smuk pudderfarvet silke og passer en frøken på et sted mellem 2-7 år ca. Hvis man nu ikke har en sådan frøken, men gerne vil vinde alligevel, så hækler jeg den blot i en anden størrelse, skulle vinderen have brug for en til sig selv eller et ældre barn - kort sagt; det skal ikke skille os ad.


Betingelser for deltagelse:

1 lod for at skrive i kommentarfeltet herunder (husk mail, hvis du ikke har en blog)
5 lodder for at være/melde sig som fast læser (via "google friend connect" her på siden eller BlogLovin) og skrive herunder
10 lodder for begge ovenstående og at dele på egen blog (brug gerne billedet herover)

Skriv hvor mange lodder du kaster i puljen :)
Jeg trækker en heldig vinder d. 31. marts, når ældstearvingen fylder tre år :) uh det er spændende.. Min første give away :)

Mens man venter, så kan man jo selv give sig i kast med kravehækleriet, denne her krave er hæklet efter den her opskrift .

Må det heldigste lod vinde! 

Etiketter:

18 kommentarer:

Klokken 3/01/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Ja er jo allerede fast læser såååå deeet.

 
Klokken 3/01/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

uuuuuh PIC ME -- PIC ME :-D Kh Christel Berlin

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Uh den ville jeg gerne vinde ;-) xxxxx

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Susi sagde ...

One for me :) xo

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Sandra sagde ...

10 lodder :)

super fin - tror den ville være et hit hos min 3 årige datter

kig også gerne forbi min give away:
http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

 
Klokken 3/01/2013 , Blogger Katrine sagde ...

5 lodder til mig tak :D SÅ fint !!!

 
Klokken 3/02/2013 , Blogger Mette sagde ...

5 lodder til mig, tak ;-)

 
Klokken 3/02/2013 , Blogger Finurligefinesser sagde ...

Nøj for en fin giveaway :-) jeg vil helt vildt gerne være med!! Jeg er frisk og napper 10 lodder og linker lidt senere fra min blog.
Mange hilsener
Mette
PS: vil gerne vinde den i voksenstørrelse hvis det lader sig gøre ;-)

 
Klokken 3/03/2013 , Blogger Unknown sagde ...

deltager meget gerne med 5 lodder. hilsen mamalotten@gmail.com

 
Klokken 3/04/2013 , Blogger By Nuhr Knitting sagde ...

Eijjjj, hvor erden fin!!! Den vil jeg gerne vinde :) 5 lodder fra en blognovice:)

 
Klokken 3/07/2013 , Blogger Louise Hartmann sagde ...

Åhh, den kunne være noget så fin til den kjole, som min datter skal have på til et bryllup i juni :) Håber at heldet er med mig (og min datter ;b) for jeg vil meget gerne være med på 5 lodder.

Venlig hilsen Louise - louisehartmann@gmail.com

 
Klokken 3/10/2013 , Blogger Vippas mor sagde ...

Smuk er den - min datter er endnu for lille til pynt på halsen. Så skulle jeg være den heldige skulle den være til mig selv :)
5 lodder deltager jeg med.

Det er en rigtig fin blog du har btw

 
Klokken 3/10/2013 , Blogger gosia zee sagde ...

det er så smuk! min datter på 16 (bruger faktisk str som 14årig) er "lidt" større men hun elsker gammeldags stil.
snupper 5 lodder i puljen
gosia.zee@gmail.com

 
Klokken 3/13/2013 , Blogger Pernille sagde ...

Hvor er den fin! Nupper gerne 5 lodder :-)
Kh Pernille

 
Klokken 3/17/2013 , Blogger Studiemor sagde ...

Super fin - Jeg har endnu ikke en datter, men vil da meget gerne vinde den helt til mig selv;)

Jeg deltager med 10 lodder og linker til dig i min sidebar på studiemor.blogspot.dk

Hilsen Julie/studiemor

 
Klokken 3/18/2013 , Blogger Theresa // Fri und Frei sagde ...

Ihh jeg skal da helt sikkert også være med i din give away. 5 lodder til mig - glæder mig til at følge sin blog fremover:)

 
Klokken 3/26/2013 , Anonymous KærholmKrea sagde ...

Hvor er den bare fin, er med på 5 lodder.
Du er også velkommen til at kigge forbi min give away:

http://kaerholmkrea.blogspot.dk/2013/03/give-away.html

 
Klokken 3/31/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Heisan!

Så utrolig flink du er, den var jo bare skjønn! Skulle så gjerne ønsket meg en slik til meg selv, jeg - egoisten :)

Jeg krysser fingrene med 6 lykkelodder:) Ha en riktig flott vår! :)

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start