Reklame?...

1/11/2013

Reklame?...

Eller snarere en brugeranmeldelse. Blogland handler jo også om at anbefale andre steder. Jeg var inde på lille hottentotts blog i dag, og så at hun havde linket til et site, som jeg også flere gange har besøgt og brugt, og så tænkte jeg, at det site vil jeg da også dele med jer. Sitet er Mr. Printables og derinde kan du finde tonsvis af spil, kort, plakater, masker, bogmærker osv., som du frit kan downloade og printe. Har du en farveprinter er det selvfølgelig sjovest, men man kan også printe ud og farvelægge med ungerne. 
F.eks. har vi en meget bogstavglad snart 3-årig herhjemme, hos hvem jeg er sikker på, at disse alfabetkort vil gøre lykke.


Så det er bare ind og lure, om der er noget, man kan bruge

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start