Stilstand

12/13/2012

Stilstand

Der har lige været en uges stilstand - det skyldes at alle i husstanden har været slået i gulvet af sygdom. Nogle værre end andre - ifølge lægen (som vi har hilst på to gange i den her uge) er Lillen på grænsen til en indlæggelse, fordi han er så lille (5 mdr). Vi andre klarer os med næsespray, panodil og tegnefilm, og efterhånden er der bedring hos alle - også den mindste, så vi slipper forhåbentlig med skrækken. Den store har bagt honningkager i dag og nyder nu bare at være hjemme og komme sig helt.

Derfor er der som nævnt heller ikke blevet blogget den sidste uges tid, men der har nu heller ikke været så meget at blogge om; aftensmåltiderne har været pizza fra pizzamanden, risengrød og tomatsuppe fra Knorr og de kreative projekter har det været så som så med i den forgangne uge. Jeg er dog startet op på en sweater, som min niece skal have i julegave - den er blevet et miks af forskellige opskrifter og egne tilføjelser, men kan indtil videre sige så meget, at den er karrygul, 65 % uld, 35 % alpaca og på pind 5.

Det er også blevet til disse to små nisser, hæklet efter Hvad bier tænkers opskrift. Jeg har dog lavet mine noget mindre, lavet dem en smule smallere og tilføjet en lille rispose i bunden, så de står stabilt. De bor nu hos min svigermor.


Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start