Egern-strik

10/04/2013

Egern-strik

Inde hos strikdesigner Stine Hoelgaard spurgte hun forleden, hvad det næste modedyr mon ville blive - ligesom uglen har været de sidste par år. Hun spår selv et egern, og så kom jeg i tanke om, at jeg sidste år faktisk strikkede en trøje efter eget design til Harald med egern på, som jeg, på trods af lovning på det, aldrig har vist frem her på bloggen. Den er strikket i farven egern fra Garnudsalg.dk, hvilket i sin tid var netop det, der inspirerede mig til, at der selvfølgelig skulle være egern på trøjen :)

 

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Klokken 10/04/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Uh! og jeg har lige broderet et egern! (Godt nok på bestilling, men alligevel...) Tænk, så er jeg også lidt med på moden.
Trøjen er i øvrigt tæskelækker. :)
God weekend.

 
Klokken 10/04/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Så accidentally hippe vi dog er :) God weekend til dig også! :D

 
Klokken 10/05/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Hvor er den trøje dog skøn! Jeg er både helt vild med farve og mønster :)

Kh. Mirjam

 
Klokken 10/05/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak Mirjam :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start