Af sted det går

9/27/2013

Af sted det går

Nu pakker jeg mit habengut og drager i sommerhus med min specialemakker - den første af 3-4 planlagte sommerhusture, inden vi om fem måneder kan smide specialet på disken på uni. Vi skal selvfølgelig have skrevet en masse, men der skal også være tid til lidt hygge, så strikketøjet kommer altså også med. Med på pindene er storebrors udgave af lillebrors vest samt en notesbog, da jeg jo har lovet at komme med opskriften på vesten. Derfor er jeg nu ved at se, om jeg gør noget andet den her gang, eller om det jeg skrev første gang giver mening. Den bliver strikket i to tråde højlandsuld fra Garnudsalg.dk og på pind 4, ligesom lillebrorens. Garnet indeholder en smule spindeolie og folder sig først rigtigt ud, når det færdige strikketøj er blevet vasket og er tørt, så det er derfor, at det ser en smule ujævnt ud her.

Nå men, so long- Nu skal jeg skrive noget klogt om IT, læring, gymnasieklasser og danskfaget... Eller noget i den stil i hvert fald. God weekend derude bag skærmene :)

2 kommentarer:

Klokken 9/27/2013 , Blogger Guro sagde ...

Åå, den vesten ser så fin ut! Gleder meg til oppskrift:-)

Ha en fin helg!

 
Klokken 9/27/2013 , Blogger Kathrine sagde ...

Vesten ser rigtig fin ud, så det er så skønt at du vil bruge tid på at skrive ned og dele:)

Rigtig god week-end og sommerhus tur.

Kh

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start