Syning til babyer :)

9/20/2013

Syning til babyer :)

Ovre hos LaRaLil har hun besluttet, at november skal væres babytøjsmåned. Der er ingen andre krav end at man på sin blog sætter fokus på syning af babytøj i november. Jeg skal alligevel have syet en masse småting til især lillebroren her i foretagendet. Jeg ved ikke om der kun bliver fokus på babytøj, men jeg synes, at ideen er sød. Også selvom ham den mindste her vel egentlig ikke er en rigtig baby mere?

Jeg er i hvert fald med i udfordringen, og hvis der sidder andre sy-bloggere eller sy-interesserede derude, så er det bare om at følge med. Laralil vil i oktober lægge en liste op på sin blog med de deltagende.

7 kommentarer:

Klokken 9/20/2013 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Jeg er også med:-)
K.h.
Christina

 
Klokken 9/20/2013 , Blogger Marie // Maries Fabrik sagde ...

det passer jo perfekt! jeg er på :-)

 
Klokken 9/23/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Super! Marie - noget jeg har tænkt på, når jeg har set på din Blog.. Er du ikke fra Holbæk?

 
Klokken 9/23/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Så "ses vi" ;)

 
Klokken 10/01/2013 , Blogger Fyrstenogfruen sagde ...

Jeg overvejer stadig, om jeg skal melde mig under fanerne... Synes bare det er virkelig svært at finde sy-tid!

 
Klokken 10/01/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja det kan jeg godt forstå! Men lidt har jo også ret, så selvom det så kun er en enkelt savlesmæk man får produceret, så må man sikkert gerne være med :)

 
Klokken 10/01/2013 , Blogger Fyrstenogfruen sagde ...

Du har ret:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start