Kreahjørne klar til efterår

9/05/2013

Kreahjørne klar til efterår


Nu er det efterhånden blevet efterår og derfor skal der snart bruges mange timer et helt bestemt sted - så jeg fik ryddet op i "min del" af arbejdsbordet: Kreahjørnet. Det er altid skønt at få styr på alle de smådele, der hører sig til sådan et hjørne, men det er godt nok også svært at være disciplineret omkring det - altså at blive ved med at rydde op, og ikke bare begynde at lave alle mulige ting med det guld, man finder undervejs, og som man helt havde glemt alt om - jeg nævner i flæng filt, flamingo, kork, perler, broderi og en masse andet, der kom frem fra gemmerne. Men jeg holdt ud - jeg modstod op til flere geniale ideer (synes jeg selv), undervejs, og fik sorteret det hele igennem.
Mine hæklenåle står i en gammel dåse (hvis tidligere indhold har været tomatpure). Jeg kan ret godt lide gamle dåser, og synes egentlig at den er meget pyntefin, selvom den vel ret beset er skrald (i andres øjne i måske hehe)... Jeg har en del af sådan nogle små nogle, som I kan se - dem bruger jeg til nåle, perler osv. 
 Og så fik jeg også ryddet op i mine plastbokse, der indeholder alt fra bånd til kridt til tape til tråd til perler til knapper til....
Og, jeg fik også ryddet op i mit garn - det er det, der huserer i de to kurve I kan se under bordet... Nu er kreahjørnet klar til at gå den kolde tid i møde :)

Etiketter:

4 kommentarer:

Klokken 9/05/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Jeg må sige, at det er en imponerende disciplin! Det er så svært at lade være, når det kribler i fingrene!

 
Klokken 9/05/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det holdt også hårdt ;)

 
Klokken 9/06/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Hvor ser det lækkert og indbydende ud :)

Kh. Mirjam

 
Klokken 9/06/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja, det krillede også i fingrene mange gange undervejs :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start