En sjov anbefaling og vinder af give away!!!!

8/21/2013

En sjov anbefaling og vinder af give away!!!!

Ja, give awayen med den søde træbrandbil fra Pure Baby blev afsluttet i går aftes - "desværre" havde jeg ikke tid til lige at opdatere her på bloggen, da jeg var på en sjælden date med min mand. Vi var inde og se et testshow til det kommende "Bryllup" af Jonatan Spang. Jeg kan love jer for, at vi fik grinet rigtig, rigtig meget... Ham (Jonatan Spang altså) kan vi godt lide - han er sjov! Hvis man ellers er vild med comedy og endnu mere vild med det til fordelagtige priser og under lidt uformelle forhold, så kan jeg anbefale at holde øje med teateret Play's hjemmeside - Det ligger på Amager og de har forskellige testshows med komikere til meget billig penge (i det her tilfælde kun 95 kr. pr billet)... I den seneste uge har det blandt andet været Jonatan Spang og Simon Talbot, der har givet shows. Det er selvfølgelig ikke de færdige shows, men det er stadig lige så sjovt og så er det meget uformelt. Der kan vel være omkring 50 stykker i den lille teatersal, så man sidder helt oppe i hovedet på den, der nu står og fyrer jokes af, men det gør det absolut ikke kedeligere :) Jeg grinede så tårerne trillede, men igen - jeg synes altså også at Jonatan Spang er ret sjov.

Nå, men tilbage til træbilen: Den blev vundet af det allersidste lod i puljen; hvor heldig kan man være sådan lige at komme ind lidt i lukketid og snuppe jackpotten? Vinderen blev Laura med den fine blog Uftitah. Tillykke til Laura :)

Der er allerede en ny give away under opsejling - denne gang med noget smukt til væggen.. Mere følger ;)

Og lige en sidste tilføjelse; leder efter den opskrift jeg havde skrevet ned på den hæklede pibe der... Den er forsvundet... Vender stærkt tilbage

2 kommentarer:

Klokken 8/21/2013 , Blogger Laura, sagde ...

Nej hvor dejligt:-) Tusind tak - skønt med lidt held i sprøjten:-) Jeg sender dig straks en mail. KH. Laura ps. Det lyder som en dejlig date!

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger supervejlstrup sagde ...

Tillykke med brandbilen, Laura :)

Ha en dejlig dag

Eva Vejlstrup

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start