Man kan hækle alt vol. 2

8/14/2013

Man kan hækle alt vol. 2

Til serien "man kan hækle alt" (der indtil nu kun har indeholdt en stavblender), kommer nu "lakridspibe".
Ja - den ældste er blevet vild med "Ramasjang Mysteriet" og mener, at man bør få en lakridspibe hver gang, at det ruller over skærmen... Men - nu kan man jo ikke spise lakridspiber hver dag, vel? Så her kommer e-cigaret for børn med lakridspibeafhængighed: H-piben (for "hæklet", det er klart).

Hvis der er stemning for en opskrift, så lægger jeg den gerne op, har skrevet ned undervejs.

Etiketter: ,

11 kommentarer:

Klokken 8/14/2013 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Hvor er den lækker! Du er super god.
K.h.
Christina

 
Klokken 8/14/2013 , Blogger Cille - TheFunkyFox sagde ...

Den er super sej... Jeg vil da gerne have en opskrift -man kender vel altid én som er afhængig af lakridspiber (eksklusiv sig selv).

 
Klokken 8/14/2013 , Blogger Vippas mor sagde ...

Sejt og ja tak til opskrift!

 
Klokken 8/15/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Hvor er den skøn - god idé og smukt udført :)

Er også vild med stavblenderen!

Kh. Mirjam

 
Klokken 8/15/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak allesammen! :) Jeg skriver opskriften ind senere i dag :)

 
Klokken 8/15/2013 , Blogger Dorthe C sagde ...

Fantastik og sjov ide!

 
Klokken 8/15/2013 , Blogger Cecilie L. sagde ...

Jeg pønser lige nu på at hækle en strop til en Tripp Trapp-stol, så jeg er med på, at man kan hækle alt... Og sej pibe!

 
Klokken 8/15/2013 , Blogger Maria Skinbjerg sagde ...

Hvor godt!!

 
Klokken 8/16/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Den ville jeg rigtig gerne eje. vil dog lave den uden krymmel. lidt større, til min far der er piberyger..... hi hi. godt gået

 
Klokken 3/18/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

kan ikke finde opskriften nogen steder???
Min søn er også stor fan af ramasjang mysteriet, men kan ikek lide lakridspiber ;o)

 
Klokken 6/04/2014 , Anonymous Anja sagde ...

Den er da bare så genial. Flot arbejde. Jeg kan desværre ikke finde opskriften og jeg har en datter der har ønsket at jeg hækler en til hende.

Mvh. Anja

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start