Det var den ferie!

7/29/2013

Det var den ferie!

Så kommer der lige en lille hilsen her i min kaf'paus'. Første dag tilbage på job sådan "rigtigt" - vi havde nemlig lige en uges ferie i sidste uge-; nu er der ikke mere ferie i vente i den her omgang.

Det har jo været skønt vejr og jeg har storhygget med de tre, jeg allerbedst kan lide. Nu er hverdagen i gang igen, selvom manden dog først starter op i næste uge, så feriestemningen er der lidt endnu.

Jeg er spændt på at komme i gang med det her efterår - ikke mindst fordi jeg d. 1. september underskriver min specialekontrakt sammen med min studiemakker - et halvt år efter er jeg så færdig på uni efter 6,5 år. Føj for den da! Sommerfugle, mavekneb, spænding og nervøsitet over, hvad der venter derefter til sådan en nyklækket cand.mag.'er. Præ-stress gå væk! Det fylder af en eller anden grund rigtig meget i mit hoved i disse dage. Jeg vil gerne snart have taget hul på det, for jeg ved at det bliver et hektisk efterår, hvor speciale, job og to små unger skal flettes sammen. Så nu vil jeg bare gerne være i det:)

Indtil da så må jeg nyde den sidste måned sommer og nærmest-frihed; lige nu er det jo "kun" arbejde ;)

God dag derude!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start