Sweet Dreams :)

8/04/2013

Sweet Dreams :)

Min blog har fået en gave - og den gave er gået direkte videre til yngste medlem af klanen. 

Der er tale om det her fede sæt sengetøj med elefanter fra DreamsForKids.dk. Jeg har set sengetøjet flere steder, men har ikke vidst, hvem der producerede eller forhandlede det. Det er Night and Day, der står bag det skønne 70'er-look, som jo rammer helt plet for en retro-sucker som mig :)

Inden billederne til indlægget her blev taget, vaskede jeg betrækket, så det kunne komme på dynen, og jeg må sige, at jeg er meget positivt overrasket over, hvor godt det bevarede farven - synes ofte, at sengetøj allerede efter første vask kan blive kedeligt, men her stod de små, blå elefanter stadig helt klart.
 Sengetøjet er i en rigtig lækker og tyk, blød kvalitet og med en god lynlåslukning i - det kan jeg bedre lide end trykknapper; så smutter dynen ikke ud forskellige steder :)

Eivind synes også, at sengetøjet er et hit, og peger med sin lille krogede finger på de blå dyr "a det?".
 Og... Så virker det:


I det hele taget har DreamsForKids.dk rigtig meget lækkert sengetøj. Sengetøjet her med elefanterne fås i seks forskellige elefant-farver (pige, dreng og så nogle neutrale - alle rigtig flotte og retro-lækre). De fås i både baby og junior til henholdsvis 249 kr. og 349 kr. Der er også mange flotte fra andre mærker; jeg er f.eks. også ret vild med det her sengetøj fra norske Blafre, der også har elefanter på og det her med skyer fra svenske Färg & Form (som lige nu er nedsat med 40 % sammen med en masse andre varer). Derudover forhandles også sengetøj fra bl.a. Molo, Småfolk og Katvig.

DreamsForKids.dk sælger alt, hvad hjertet måtte begære af puttetilbehør til smålinger - alt fra sengetøj til godnatbøger, nattøj, nattlamper mv. Skøn lille "niche-net-forretning" med superfine ting. Og så er der fri fragt ved køb over 200 kr. og mulighed for at få sin vare, men vente med at betale til næste gang, der kommer børnepenge :)



Indlægget er sponsoreret, men ord og holdninger er mine egne 

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start