">En "Sarah Lund" bliver til

8/19/2013

En "Sarah Lund" bliver til

De af jer, der følger mig på Facebook, har været med fra starten - jeg spurgte nemlig, hvilke farver, jeg skulle strikke min "Sarah Lund"-sweater i. Der blev foreslået forskellige - jeg endte med en mørkebrun bund og creme stjerner... Der blev blandt andet også foreslået koksgrå med orange stjerner, hvilket jeg også tror kunne være superflot! Har også hørt om en mørkebrun med gule stjerner og så den anden dag en grå med pink stjerner. Men til at starte med, så laver jeg en "all around neutral"-udgave. Men kunne godt finde på at strikke en til - den er nem at strikke og det går stærkt på pind 7... Jeg har strikket hele bullen (til ikke strik-nørder kan jeg informere om, at det er selve "kroppen", når man strikker rundt så den ligner et rør, inden der bliver sat ærmer på) og halvdelen af første ærme... Jeg glæder mig til at vise den færdige Sarah Lund frem - og glæder mig endnu mere til at have den på her i efteråret :)

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start