Det sidste døgn...

8/29/2013

Det sidste døgn...

Har jeg:

- Købt en gave, som jeg glæder mig virkelig meget til at give (kan faktisk næsten ikke vente!!! - update følger)
- Sagt ja til at blive interviewet til Alt for Damerne (hmm, noget med at være en småbørnsfamilie i byen.. Prøver lige at finde på noget klogt at sige - update følger)
- Underskrevet og afleveret min specialekontrakt (hvilket betyder at jeg det næste halve år vil have kronisk dårlig samvittighed, lige meget hvad jeg foretager mig - det hører vist med. På den anden side venter der noget de kalder "real life", efter 6,5 år som studerende på KU. Forhåbentlig følger der med "real life"det, de kalder "real job" og gevinsten deraf; "real money"... Men lige der på det punkt er jeg ikke så fortrøstningsfuld. Hvis nogen kender nogen, der står og mangler en cand. mag. i dansk og film- og medievidenskab om sådan ca. et halvt år +- så sig lige til.. ik'? - update følger sikkert en million gange)
- Ringet til Telia og fået styr på mine to telefonregninger (update følger nok ikke... Det er ikke så spændende)

Over and out

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 9/03/2013 , Anonymous Lus sagde ...

Du sagde ja! Hurra! Jeg glæder mig til kigge på dig og din lille familie i bladet <3

 
Klokken 9/04/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Jep - i morgen ringer hun :-P

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start