Hjemme fra sommerhus - og strik til moren!

9/30/2013

Hjemme fra sommerhus - og strik til moren!

Så er jeg hjemme fra tre dage i sommerhus med min specialemakker. Vi har spist en masse kage, drukket en masse te og kaffe og set Barnaby lørdag aften; ja - det har været rigtig sommerhusagtigt og ikke et spor vildt:) Men rigtig dejligt - vi skal nemlig huske at vi også er veninder, nu hvor vi sidder og skriver sammen og skal gøre det fem måneder endnu. På sådan en tur er der tid til begge dele. Jeg blev ikke helt færdig med vesten til Harald - den mangler lige et par cm i længden inden jeg kan lukke af, tage billede og lægge opskriften ind :) Og hvorfor blev jeg ikke færdig?... Fordi jeg "kom til" at slå masker op og strikke lidt på et projekt til mig selv.. I merino... og... jeg fik en god ide, og så må man jo se, hvor den fører en hen.. ik? Nu må vi se om "det virker".. Jeg er lidt spændt på om det kun er i mit hovede, at ideen var god. Da jeg skulle prøve den over skuldrene, efter jeg havde lavet de første mange udtagninger, tror I så ikke, at rundpinden går fra hinanden og jeg så skal samle alle masker op?! Sikke noget govs altså. Nå, men ideen er noget med nogle snoninger i udtagningerne og en bådudskæring og en legginsvenlig længde... Nu må vi se om det går :)

I aften skal der ikke strikkes: jeg skal se om jeg kan få høvlet nogle bukser igennem maskinen så de små drenge jeg har avlet ikke fryser om anklerne. Kan man ikke lige sætte det der turbo-voks på stop? Eller i hvert fald bare sørge for at de vokser på skift. Det andet er da både dyrt og stressende... Så jeg håber der bliver tid til lige at lave et par hurtige bukser til dem hver :)

God mandag derude!

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start