Min smukke søster

2/03/2013

Min smukke søster


Min smukke lillesøster, Thit, på 13 år er nu med på kravedillen - og der skulle da ikke mange hentydninger til, før storesøster gladeligt greb hæklenålen og fiksede sådan en sammen til frøkenen. Den er ren alpaca på hæklenål 2,5 - stadig samme opskrift (se den her)



Efter den sidste uge at have hæklet 10 (jo sgu!) kraver i forskellige størrelser efter det mønster, tror jeg snart det er på tide at finde et nyt mønster at prøve af, men er bestemt ikke færdig med kravehækleriet - når man er resultatorienteret som jeg er, så er det dejligt at kunne lave sådan en på en aften og samtidig bliver der ryddet dejligt ud i resterne :)

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 2/06/2013 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Smuk søster og smuk krave. Jeg arbejder på at lære at hækle men det er en KAMP for mig - jeg er virkelig dårlig til det.
K.h.
Christina

 
Klokken 2/06/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Jeg har også først knækket koden her for et halvt års tid siden - det var lidt en åbenbaring da det gik op for mig "hvordan det virker", men derefter kørte det bare; der har jo huseret så mange fine hæklede ting her i blogland, at jeg har tænkt "det vil jeg sgu også!"... Så efter et par aftener hvor jeg bandede højt og kastede lidt med pinde og så gik det haha :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start