Vind billetter til Carl Larsson: Det gode Liv på Ordrupgaard

9/08/2014

Vind billetter til Carl Larsson: Det gode Liv på Ordrupgaard

Jeg har fået fingrene i billetter, som du kan vinde til Carl Larsson-udstillingen på Ordrupgaard. Dørene til et stykke svensk idyl åbner d. 25. september.

Carl Larssons billeder kender de fleste; glade børn, hverdagslykke, røde kinder og glæde. Men udover Larssons billeder, så er også hans kones håndarbejde udstillet på Ordrupgaard. Karin Larsson var også oprindeligt maler, men da hun indgik ægteskab med Carl, kastede hun i stedet sine kreative evner over håndarbejdet - på udstillingen kan man derfor udover de velkendte malerier fra hendes mand se tekstiler, puder og møbler, som er blevet til i hendes hænder. Larsson-parret er lys, luft og stam"fædre" til den stil, som mange i dag vil beskrive som den svenske stil; det er jo ikke for sjov at Ikea nævner dem på deres hjemmeside ;)

Så hvis du også vil have lidt svensk stemning skudt i årerne, så skal du bare skrive en kommentar her i feltet med din e-mail-adresse, og så trækker jeg lod om to billetter d. 15/9.



Carl Larsson: Det gode liv kan ses på Ordrupgaard fra d. 25. september - 8. februar.  

10 kommentarer:

Klokken 9/08/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej har selv haft CARL LARSON billeder på mit værelse. Ville elske at se dem
Lonnie
fam-christensen@outlook.dk

 
Klokken 9/08/2014 , Blogger MetteFie sagde ...

Der gad jeg godt invitere min moar hen.

Mvh
Mette
Mette.jorgensen@gmail.com

 
Klokken 9/09/2014 , Blogger Gitte sagde ...

Den udstilling vil jeg gerne se - jeg holder af Sverige, Carl Larsson-idyl og Ordrupgaard!

 
Klokken 9/09/2014 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Årh - det ser da bare mega dejligt ud. Jeg kunne godt trænge et godt og hyggeligt skud kultur.
Kh Astrid afmunksgaard(a)gmail.com

 
Klokken 9/10/2014 , Blogger Astrid sagde ...

Det vil være et glad gensyn med barndommens postkort.

 
Klokken 9/10/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

Åh jeg er fan af Carl Larsson og ikke mindst Karin, Jeg krydser fingre og håber jeg er den heldige vinder.
Kh Lone

 
Klokken 9/10/2014 , Blogger Lotte sagde ...

Åh, jeg ELSKER Carl Larssons billeder, og samtidig er jeg vild med håndarbejde, så det vil være skønt, hvis jeg bliver den heldige vinder :-)
Kh Lotte - mail: grundstednielsen@hotmail.com

 
Klokken 9/11/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

Kæmpe fan.... vil virkelig gerne vinde.... bitten84@hotmail.com

 
Klokken 9/11/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Thea. Jeg fandt lige din blog og vil da gerne vinde billetterne, men jeg glæder mig også til bare at følge. Det ligner nogle rigtig fine striksager, du laver.
Kh. Helle

 
Klokken 9/12/2014 , Blogger Stine (Blåvild) sagde ...

Den udstilling vil jeg så gerne se! Stinemogenshoj(a)gmail.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start