Halsedisseda!

11/02/2013

Halsedisseda!

 Ja, jeg er stadig igang med julemarkedsforberedelser - sjovt nok ;) Samtidig har jeg dog også meldt mig til Annas strik/syg/hækle til din baby-november-event. Heldigvis kan de to ting jo sagtens følges ad. Jeg har i hvert fald hæklet en masse halsedisser, som jeg skal have med på julemarked, og dem kan man vel egentlig godt give en baby på?

Opskriften er min egen, men selve bølgerne er inspireret af den samme måde, som de her kraver er hæklet på.

Og ja, den flittige læser vil måske genkende modellen på billederne som værende yngste medlem af foretagendet her på Nørrebo, og ja, det er nok mest en pigemodel, men sådan en (en pige altså) havde jeg ikke lige ved hånden, da der skulle tages billeder ;)




Jeg har indtil videre hæklet fem styks i str. 1-10 år ca., og lige nu kommer der ikke flere til, for jeg er løbet tør for garn og den garn jeg har hæklet i er udgået - det er Lucca fra BC garn, som er 100 % merino og supersupersuper blød til en lille barnehals. Nu tager jeg dem med til de første dage på julemarkedet, og hvis der er efterspørgsel, må jeg jo se om jeg kan opdrive garnet et eller andet sted :)


Etiketter:

15 kommentarer:

Klokken 11/02/2013 , Blogger Kluns Kotyre sagde ...

De er da bare alt for lækre :o)
dem skal der nok blive rift om

Ea

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Susan sagde ...

Hvor er den bare super fin.... :)
Kh. Susan

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Mette M sagde ...

De er super fine!! Skønt med dejligt blødt garn :-). Hvor er du på julemarked?
Mange hilsner,
Mette

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det håber jeg da haha :D

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak Susan :)

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

I Holbæk i det der hedder "Andelslandsbyen Nyvang"- det er de to første weekender af december :)

 
Klokken 11/03/2013 , Blogger Sandra sagde ...

virkelig skønne :)

 
Klokken 11/03/2013 , Blogger Anna sagde ...

Hvor er de bare fine!

Kh
Anna

 
Klokken 11/04/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak Anna :)

 
Klokken 11/04/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :)

 
Klokken 11/04/2013 , Blogger Unknown sagde ...

SÅ søde :-)

 
Klokken 11/04/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak Inge :)

 
Klokken 11/04/2013 , Blogger AvMeg sagde ...

Så mye fint du lager til julemarked :)

 
Klokken 11/06/2013 , Blogger Stinemor sagde ...

De er så søde! Super god ide :-)

 
Klokken 11/09/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

De er vildt fine! Sådan en kunne vi godt bruge, men vi kommer jo nok ikke lige forbi det julemarked ;) Sig endelig til, hvis du skulle få lyst at bytte en væk for noget stof eller andet :)

Kh. Mirjam

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start