Mulepose-salg: ska' du ha'?

10/24/2013

Mulepose-salg: ska' du ha'?

Der er røget endnu et par muleposer gennem maskinen - den ene er giveaway-vinderen, der har en lille heldig pige, der hedder Leah og den anden er til bloggen Gylp og Glamour, der lige om lidt vil lave en konkurrence, hvor man kan vinde en af mine poser:)

Hvis du ikke tror at du har held i sprøjten hos dem, så jeg har klippet nogle stykker mere, og hvis du tænker, at det fandme også er for dårligt, at du ikke vandt min giveaway (hvilket det helt sikkert er!), så er der nu poser til salg.

Det hele er syet osv. af mig, med alt hvad det måtte indebære af både kærlighed og skønhedsfejl unika-look. Der er også en trykknap for oven, men de var ikke lige blevet sat i da det øverste billede blev taget.

En pose koster 125 kr. inkl. fragt., og hvis du tænker, at sådan en kan du/din datter/din søn/din mand/din mor ikke leve uden, så send mig en mail til thearytter(snabel-A)gmail.com med navn og farvevalg til sky og bogstaver (jeg kan ikke love at jeg har lige præcis de ovenstående farver på lager, men hvis du skriver "grønne nuancer" eller sådan, så finder jeg noget andet flot).

Det er først til mølle, og når de er væk, så er der ikke flere :)

7 kommentarer:

Klokken 10/24/2013 , Blogger Arlianas sagde ...

Superfine

 
Klokken 10/24/2013 , Blogger Anne sagde ...

Super, super fine!! :)

 
Klokken 10/25/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

De er altså bare rigtig flotte - hvad er det for noget stof du bruger til poserne? Det ligner lærredsstof - tager jeg fejl?

 
Klokken 10/25/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja det er lærredsstof - de har samme tykklse som de der poser fra Søstrene Grene :)

 
Klokken 10/25/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

tak:)

 
Klokken 10/25/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

tak :)

 
Klokken 10/28/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Ej, hvor ser den bare fin ud. Leah glæder sig rigtig meget til at få den. Hun starter i børnehave på fredag, så det kunne ikke passe bedre!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start