Julemarkedsforberedelser vol. 1

10/31/2013

Julemarkedsforberedelser vol. 1

Ja, nu er der efterhånden kun en måned til, at jeg skal på første del af julemarkedet i Andelslandsbyen Nyvang i Holbæk. Min svigermor har været af sted flere gange, og i år har hun så mig og min mor med på slæb - det bliver hyggeligt :) Jeg har blandt andet lavet en masse hårsløjfer, som skal med og er også i gang med at producere veste, nisser, kraver, halsedisser, engle osv... Nu skal jeg have klippet en masse sløjfer i julefarver også. De er meget enkle at lave- to stykker rektangulært stof, sy dem ret mod ret, med et lille hul til at vende i midt på den lange led af rektanglen, vend, stryg/pres flad og sæt den på elastik med tråd. Jeg købt en masse hårelastikker i H&M...

2 kommentarer:

Klokken 10/31/2013 , Blogger Frøken Lyngsø sagde ...

Hvor er de fine og farverne er bare så muntre og glade!

 
Klokken 11/01/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja, jeg har også lyst til at sidde og kaste dem op i luften hele tiden haha :) og tak :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start