Giveaway i samarbejde med Trendsales

10/29/2013

Giveaway i samarbejde med Trendsales

Trendsales har tilbudt mig at udlodde et VIP-medlemskab i en giveaway, og det kunne jeg jo ikke sige nej til, da jeg ved, at rigtig mange bruger den side :)
Hvis du skal til at gøre vintegarderoben klar og godt lige kunne bruge et VIP-medlemskab og nogle klip til Trendsales (til en værdi af 427 kr.), så skriv en kommentar til indlægget her - husk mail, hvis du ikke har en blog-, og så trækker jeg en heldig vinder d. 11/11.
Knæk og bræk!
Konkurrencen er sponsoreret af Trendsales

21 kommentarer:

Klokken 10/29/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg trænger sådan til at få ryddet ud og få lommepenge ind på kontoen :-)

nannatvchristensen@gmail.com
www.fnidderfnadder.com

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Trine :) sagde ...

Dette ville hurtig for ben å løpe på her i hus :))

 
Klokken 10/29/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Det lyder som en rigtig god giveaway :-)
Josefine_holmegaard@hotmail.com

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Maria Ørum sagde ...

Elsker trendsales, så ja tak, vil rigtig gerne vinde :)

 
Klokken 10/29/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg har købt og solgt på ts i flere år :-D
Det er en god og sikker måde at handle på :-)
Hexia3@yahoo.dk

 
Klokken 10/29/2013 , Anonymous Kamille O B sagde ...

Sikke en fed giveaway! Den vil jeg rigtig gerne vinde :)

Kamilleob@hotmail.dk

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Åh en skøn give away :)
/Nina voresalbum (a) Hotmail.com

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger jenny clausen sagde ...

lige noget for mig! krydser fingre!

Jenny Clausen - jennyclausen0809@gmail.com

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Monica sagde ...

Skøn præmie :) Jeg håber at jeg vinder :)

Monica
volcanokitten@outlook.com

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger googleblogger sagde ...

Deltager :-)
selinedam@hotmail.com

 
Klokken 10/30/2013 , Blogger Frøken Lyngsø sagde ...

Ejjj! Det kunne være lækkert at vinde! Jeg har gang i den helt store oprydning, især min kæmpe samling af blazere og overtøj står for tur, og at sælge dem videre til nogle, der bliver glade for det ville jo være det bedste!

 
Klokken 10/30/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Har endnu til gode at anvende Trendsales, så at vinde her ville være en god og ønsket start
lki@lobe.dk

 
Klokken 10/30/2013 , Blogger JulMahl sagde ...

Deltager :-)

JulieM93@hotmail.com

 
Klokken 10/30/2013 , Blogger Maibritt J sagde ...

uhh lækkert :)

maibritt // maibrittj_@hotmail.com

 
Klokken 10/30/2013 , Anonymous Katrine Guldbæk sagde ...

Trænger voldsomt til at få solgt ud af garderoben, så vil meget gerne deltage :-)

katrine_poulsen89@hotmail.com

 
Klokken 10/30/2013 , Blogger Mette Østbye sagde ...

Hold da nu op, en lækker konkurrence! :-D

metteoestbye@hotmail.dk

 
Klokken 10/31/2013 , Blogger Sabrina sagde ...

Hvem kunne ikke godt tænke sig at vinde et VIP på ts :)
Jeg kunne ihvertfald godt :o)
Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

 
Klokken 10/31/2013 , Blogger Majbrit sagde ...

Jeg har så mange ting jeg gerne vil have derind. Jeg har allerede en profil, men i disse arbejdløshedsdage, skal man jo spare. Så jeg håber jeg vinder, så jeg kan tjene lidt ekstra på salg :)
Knus Majbrit
majbrit_t@hotmail.com

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Trine sagde ...

Jeg vil rigtig gerne blive bedre til at bruge Trendsales, så det er da lige muligheden for at komme godt igang.. :-). Og ja har set der er mange fede sager derinde og jeg kunne komme af med noget af mit eget.. :_)

Kh Trine

tlevin@stofanet.dk

 
Klokken 11/06/2013 , Blogger Ditte sagde ...

Prøver lykken.
Skrivtildittelindberg@gmail.com

 
Klokken 11/18/2013 , Blogger Majbrit sagde ...

Er den her Give away trukket? Jeg kan ikke finde det nogle steder, og jeg venter i spænding ;)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start