En blog mere...

11/23/2013

En blog mere...

Jeg har sagt ja til at være "livsstilsblogger" på Danmarks største kvindesite "Min-mave" - et site for folk med børn (enten fysisk hos sig eller i maven eller i tankerne). Der vil jeg blogge om nogle af de samme ting, som jeg blogger om her, så stadig mest om krea men måske med lidt mere fokus på unger og hvad dertil følger. Min blog derinde hedder Thea Vaskavulla og er åbenbart rangeret som en "ekspert-blog", selvom jeg nu ikke føler mig synderligt ekspertagtig - men jeg kan da godt spille klog hvis det kræves:) Den vil ikke blive opdateret så ofte, som den her blog, men et par gange om måneden vil jeg lade høre fra mig der...

Kig forbi derinde - der er også et kæmpe forum tilknyttet, hvor jeg har været aktiv i begge mine graviditeter og mødt mange skønne kvinder :)


2 kommentarer:

Klokken 11/23/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Fedt! Og tillykke med udvidelsen! Jeg glæder mig til at se dig flere steder. :)
God weekend
Kh Astrid

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Stinemor sagde ...

Spændende udvidelse!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start