Give away! - Mulepose med valgfrit navn

10/10/2013

Give away! - Mulepose med valgfrit navn

Ja, nu må det være tid til en give away igen! Da jeg havde lavet gaven til min lille niece overleverede jeg herlighederne i en mulepose med hends navn - den pose har der efterfølgende været stor interesse for, så nu kan du altså vinde sådan en: Med eget/barns/mors/fars/mands/kollegas navn på.
 
Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar i feltet her med hvilket navn, der skal stå på din pose, hvis du vinder :) Jeg lover at lave en ikke-lyserød sky, hvis den er til en dreng;)
 
Jeg trækker den heldige vinder d. 20 oktober - for det er nemt at huske :)
 
Knæk og bræk!

Etiketter:

44 kommentarer:

Klokken 10/10/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Uh! Jeg vil gerne vinde! Og hvis jeg er så heldig, så skal der stå Cath på posen. :)

 
Klokken 10/10/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Den vil min store datter blive glad for. Hun starter i børnehave 1.11 og den vil være perfekt til ekstratøj som ikke kan være i hendes lille rygsæk. Leah er navnet...

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Mai sagde ...

Nus! Hvor er den yndig! Der måtte gerne stå Lili på, hvis jeg er den heldige :) Hun ligger stadig og syvsover inde i maven, men inden ugen er omme MÅ hun simpelthen være kommet ud :)

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Lena Elise sagde ...

Ih den er fin og vil være god til en tur på farten. Victor er navnet

 
Klokken 10/10/2013 , Anonymous Laura sagde ...

Gad vide om du kan klare så langt et navn som Birthe Liv?

 
Klokken 10/10/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Min veninde er helt vild med muleposer, så selvfølgelig skulle hun have en med sit navn Emilie på :-)

cirkeline_nielsen@hotmail.com

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg deltager meget gerne, og der skulle selvfølgelig stå Helena.

Mvh helena

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Vi tager både de lange og de korte - her er ingen forskelsbehandling :)

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Karin Ea sagde ...

Den vil jeg også bare gerne vinde til al vuggestuetøjet der skal frem og tilbage - der skal stå Frida My på :-)

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Den ville min datter Gaia blive meget glad for, så det skulle være med hendes navn :-)

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Sandra sagde ...

må man vælge bloggens navn? I så fald 'Summen af liv' :)

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Gud hvor er det en sød ide!
Sådan en kunne jeg virkelig godt tænke mig jeg mangler virkelig en ny skole taske ..
Så der skulle stå Zofia på :D

Knus
Zofia Bodi
hvidesko@hotmail.dk
www.tresmaaord.dk

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Tanker fra Anker sagde ...

Hvor er den fin... Og hvor er det svært lige at bestemme sig for et navn. Men jeg tror det må blive Elliot :-)

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Ida sagde ...

Hvor er den fin :)
Jeg kunne vildt godt tænke mig en, hvor der stod :
every day is a second chance

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Sikke en fin mulepose... Lige noget for min Caroline!
Anne/anne.callesen@gmail.com

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Hold nu op hvor er den smuk - vil elske at forkæle min datter med sådan en! Hvis jeg vinder skal der stå Sophia på!
/Nina - voresalbum@hotmail.com

 
Klokken 10/11/2013 , Anonymous Lene sagde ...

Hvor er den fin! Hvis jeg er heldig skal der stå Naja :)
lene_mondrup@yahoo.dk

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Maibritt J sagde ...

jeg ville gerne have mit eget navn (maibritt) på :)

 
Klokken 10/11/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg vil gerne vinde en med min storesøsters navn på. Maya. :)
FreyaLaursen@gmail.com

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Emillia sagde ...

Jeg vil gerne vinde den med min søster navn på. - Natasha, men vil alligevel gerne bede om en blå sky og blå bogstaver da det er hendes ynglingsfarve.
Natashanm1993@hotmail.com

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Natasja sagde ...

Fed giveaway!
Der skal stå Natasja på, og skulle jeg gå hen og vinde, må der gerne komme noget lilla på posen også. :)

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Linea sagde ...

Ej hvor fedt, hvis jeg er så heldig at vinde skal der stå Linea på posen!

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Trine :) sagde ...

Fed giveaway - som krævde meget tænking. Egentlig ville jeg jo ha med mit navn - men for at være ærlig, tror jeg det er lillepigen der vil ende op med at bruge den... Så..
Emilie bliver navnet:))

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Susie Rasmussen sagde ...

Hvis jeg vinder, skal der stå "Blyp", for det er indtil videre navnet på min venindes baby som endnu ikke er kommet til verden. Kønnet ved de ikke, så derfor ville det også være fint med en gul eller grøn sky. 030786(a)gmail.com

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Uh den er da virkelig fin hvis jeg vinder skal der stå Carla på (min Venindes datter)
Laila Jensen
regnbuens@hotmail.com

xxx for at jeg er den heldige!

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Ååååååh! Hvor er den fin. Hvis jeg skulle gå hen og vinde, så skal der stå "Farmor" på, da den ville passe perfekt til min skønne farmor. :) Held og lykke alle sammen! :)

Kamilla.Nielsen@hotmail.com

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Sarah sagde ...

Jeg er helt vild med farverne :) Hvis jeg bliver den heldige skulle der stå Sarah :)

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Administrator sagde ...

Hvis jeg vandt måtte der meget gerne stå Ekholm på :-)

Vh Mia
missen.5@hotmail.com

 
Klokken 10/12/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Hvis jeg er heldig, skal der stå Mie på.
Vh Mie / miemail67@gmail.com

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Rikke Zenia sagde ...

Super fine poser :-) Det ville glæde mig, at kunne give én til min venindes skønne søn. Så der må meget gerne står Louie på posen, hvis jeg bliver den heldige vinder!

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Caroline Amalie Clausen sagde ...

Næ, hvor fint! :) Kunne godt tænke mig at vinde en mulepose hvor der står "Caroline" på :)
Mvh Caroline Amalie Clausen
tigerdyr107@gmail.com

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger spuur spot sagde ...

uhhh hvis jeg er den heldige skal der stå June på den :) det kunne være så fedt at have sådan en lækker taske til mit hækletøj når jeg drager rundt til hæklegrupperne.

jusp@hotmail.dk

p.s. den er altså hamrende flot <3

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger Malene sagde ...

Ej, hvor er de fine! "Malene"

Malene Matzen
www.malenematzen.dk
malenematzn@outlook.dk

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger Lotte sagde ...

Superfin give away! Hvis jeg bliver den heldige vinder, skal der stå Emma på den. Så skal min datter, som næsten lige er flyttet hjemmefra, have den. Hun har altid en masse poser med, når hun kommer på besøg. Hun mangler klart en fin mulepose til sit habengut :-)
Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
Mail: grundstednielsen@hotmail.com

 
Klokken 10/13/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Der skal stå Victor
Hilsen Gitte
gbang@ofir.dk

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger Guro sagde ...

Oo, så herlig! Jeg håper jeg vinner en som det skal stå "Guro" på:-)

 
Klokken 10/14/2013 , Blogger Astrid sagde ...

Skønt og jeg vil være smart. Hvis der står M.J. på, kan flere i familien bruge den :-)

 
Klokken 10/14/2013 , Blogger Fyrstenogfruen sagde ...

Yay, hvor er den fin!!! Vi ku' tænke os en, der stod Ane på:)

 
Klokken 10/15/2013 , Blogger Caroline A sagde ...

Jeg vil meget gerne have en lyserød sky med navnet Caroline

 
Klokken 10/17/2013 , Blogger Maria sagde ...

Det skulle være med Cleo på, hvis jeg var så heldig

 
Klokken 10/17/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Ååååååh Sådan en vil Nåse da elske ;-) <3

 
Klokken 10/17/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Ej, hvor er den bare super fin! Vil gerne vinde en til sønnen - Alfred :)

Mvh idaaofa@hotmail.com

 
Klokken 10/19/2013 , Blogger Kjerstine sagde ...

Der skal stå Matias :-)

kjerstinenaja@gmail.com

 
Klokken 10/19/2013 , Blogger googleblogger sagde ...

Deltager :-) selinedam@hotmail.com

"Seline"

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start