Billeder fra blade.. af mig... og alle mine mænd

1/22/2014

Billeder fra blade.. af mig... og alle mine mænd

I efteråret var vi i Alt for Damerne... Det var i en artikelserie, der handlede om, at flere og flere vælger at bosætte sig i de store byer. Vi skulle repræsentere "børnefamilie i storbyen", så en eftermiddag i september forsøgte vi at levere et rent hjem og se smilende ud kl. 16.30 på en tirsdag... Det er lykkedes meget godt; at der plejer at være væsentligt mere bombet i hytten, er der ingen der kan se, på nær det "banan-spor", der er nederst på sofaen.. Anyways; til de af jer, der ikke har set dem, ville jeg lige dele billederne, som jeg fik tilsendt her den anden dag. Det er den dygtige Les Kaner, der har taget billederne.

Vi bor på Nørrebro i København i en andelslejlighed. Det bedste ved vores lejlighed er den kæmpe stue og at der er virkelig højt til loftet :) Her er vi alle fire samlet - det er vores stue, vi er i... Vores stue er dobbelt så stor, som det, der kan ses her- i den ende, hvor fotografen står har vi spisebord og "kreaafdeling". Og ja-  min mand har forskellige sokker på;) Og ja, det er altså med vilje...

Som der kan ses herunder, så sidder jeg på vores spisebord, men vi har så et bord i hele væggens bredde på "bagvæggen", hvor vi har lavet krea-værksted. 
Og ja, det var dengang hvor mit hår var langt - i går fik jeg så klippet det hele af... Aaaaaah :) Efter et par graviditeter+amninger og generelt være blevet nedprioriteret, var det noget medtaget og trist. Så nu starter vi forfra :)

Etiketter: ,

16 kommentarer:

Klokken 1/22/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

Fine billeder! - og fint hår, det ser ud til at klæde dig rigtig godt. Det ville jeg aldrig turde... :)

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Der skulle bare ske noget nyt, og det vokser jo ud igen, hvis jeg skulle blive trist over det :D Lige nu er jeg dog rigtig glad for det :)

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger Frøken Lyngsø sagde ...

Hvor er du fin! Jeg overvejer også ny frisure, hverken pga. børn eller nedprioritering, men mere som en frisk pust af forår - Og sikke gode billeder

 
Klokken 1/22/2014 , Anonymous jeannette sagde ...

Fine billeder og skøn frisure:-) hvor er I heldige at bo i "min" by....Flyttede ud af byen for 9 år siden og har savnet den lige siden. Bor dog stadig tæt på men ikke helt det samme. Elsker alle mulighederne tæt på. Skal klart tilbage :-)))

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger Fyrstenogfruen sagde ...

Du ser simpelthen bare så sød ud:):):)

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Nøj, hvor er du modig! Og det ser hamrende godt ud med det nye hår!

 
Klokken 1/23/2014 , Blogger Asli sagde ...

Skønne billeder! Og lækker nu frisure. Jeg har også altid været rimelig usentimental over mit hår, men det vokser også ret hurtigt. Derfor har jeg prøvet alle mulige ting med det (undtagen farvninger), så jeg kunne også godt finde på at klippe det, hvis det trængte. Men ligenu er det laaaaaangt og det er også ret praktisk :-)

 
Klokken 1/23/2014 , Blogger Christina sagde ...

Fiiint hår - og fin lejllighed ser det ud til.

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :)

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja vi elsker også nørrebro :) Selvom vi savner en have...

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det er jeg også :) For det meste haha :D

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :D Og ja, lidt mod krævede det, men er vildt glad for det

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

haha ja mit har også været alt muligt- noget mere heldigt end andet :-P

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :) Og ja, vi har en dejlig lejlighed :D

 
Klokken 1/29/2014 , Blogger gugge/Katrine sagde ...

Sikke nogle fine billeder - og sikke noget fedt hår du har fået!!!
Jeg ville ønske jeg havde mod til at få klippet mit helt kort! - men jeg har nok ikke tålmodighed til at få det sat ordentligt og holdt klipningen ved lige.
Det er en fed idé med krea-bord i stuen, gid vi havde plads til det her i provinsen ;o)!!!

 
Klokken 1/29/2014 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Hvor er det bare nogle gode billeder! Jeres lejlighed ser skøn ud.

Mit hår var også rimelig medtaget efter graviditet og amning (dog kun 1 stk.), så jeg fik klippet en rund page (Playmobil-hår hvis du spørger min mand :) – det er dog ved at være langt igen. Min mand har aldrig rigtig vænnet sig til den frisure – selv var jeg dog meget glad for det. ;)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start