Julemarked 3.0: Sidste gang...

12/09/2013

Julemarked 3.0: Sidste gang...

Så var det sidste gang i denne her omgang, at jeg var på julemarked. Det foregik her på Nørrebro, hvor jeg bor, og med mig havde jeg min mor og min lillesøster. Det var en virkelig hyggelig dag, og der kom rigtig mange forbi jeg kendte - venner, kollegaer, bekendte, men også nogle af jer læsere! Hvor var det bare fedt, at I gav jer til kende, og det var så skønt, at hilse på jer:)

Der var godt gang i salget i går, men der er stadigvæk en del tilbage - det vil blive sat til salg her på bloggen, så hvis du lige mangler en håndlavet julegave eller lidt pynt så stay tuned... Håber at få lavet indlægget i løbet af i dag/aften.

 Udover en masse, som vi selv har lavet, så havde vi også en masse skøn nordisk strik i alle størrelser med for en bekendt.
 Og mine helt hjemmelavede julenisser kom selvfølgelig også og var med til at vogte boden lidt af tiden.

Tusind tak til alle jer, der har været og hilse de sidste par weekender - nu vil jeg lade juleroen sænke sig over mig og slappe lidt af med at producere;)

Vinderen af gårsdagens adventskonkurrence har vundet et strikkekit og jeg kontakter vedkommende for at høre i hvilken farve, det skal være.


Etiketter:

4 kommentarer:

Klokken 12/09/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Og jeg nåede slet ikke forbi, fordi jeg skulle arbejde. Buuh! Jeg håber, at jeg får lejlighed til at hilse på IRL i en anden sammenhæng. Det ser ud til, at du havde en rigtig hyggelig søndag. :)

 
Klokken 12/10/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej.

Hvor kan man købe de fantastiske striktrøjer, som I havde med for en bekendt?

mvh
Piximaxi

 
Klokken 12/12/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Håber vi ses en anden gang :)

 
Klokken 12/12/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Hej Piximaxi :) Skriv en mail til mig, så vil jeg gerne sende dig billeder af dem og etablere kontakt :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start