Dejlige dyne

12/04/2013

Dejlige dyne

I foråret fik min yngste dreng sengetøjet på det her billede.


Jeg kender ingen, der er så glad for sin dyne, som Eivind er - og særligt for sin elefantdyne! Nu er vi dog nået til det problem, at Eivind efterhånden er blevet for lang til sin babydyne, som er den, elefantbetrækket  passer til. Er der et sted, hvor jeg godt kan blive lidt nærig, så er det sengetøj - jeg synes, at det er frygteligt dyrt for noget, man "bare" skal sove i, men samtidig skal man jo heller ikke underkende luksusfornemmelsen af virkelig lækkert sengetøj, og er der noget det betræk der er, så er det lækkert - Det er Eivind og jeg vist enige om. I øjeblikket er der tilbud på netop det sengetøj hos Dynefabrikken, hvor der også er tilbud på en masse andet lækkert sengetøj til næste dynestørrelse - juniordynen:) Det kunne jo være et oplagt at give den mindste i julegave til juniordynen. Sidste år fik vi voksne dyner i julegave. Tidligere havde vi haft et par billige dyner (SU-tid), som var både tynde og tunge... Nu har vi lækre tykke og lette dyner, og dem glæder vi os over hver aften og nat... Det er altså bare hverdagsluksus at have en god dyne.

Indlægget er lavet i samarbejde med Dynefabrikken

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start